Målar!

Åh nej det är inte ännu ett renoverings projekt, utan tog mig tiden att sätta mig ner och måla lite med mina nya akryl färger och canvas duk! Det är otroligt avkoplande att bara sitta och kladda med en massa färg! jag är så inne på rosa just nu så visst blev den rosa! ROsa och vitt med massa bubblor haha, inte klar ännu men roligt att bara kleta å kladda samtidigt som tankarna spinner iväg! Tiden gick till och med så fort att jag glömde bort att jag skulle åka och träna haha, för nu är det för sent att ta vagnen för då missar jag mitt pass.

Nu ska jag måla vidare!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh den vill ja se! du får visa den på söndag:D

2009-06-02 @ 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0