Freeeeedag!

Det är äntligen fredag och jag är så trött så jga håller på att avlida tror jag. Jag har klarat mig igenom min första arbetsvecka och det har gått väldans bra! Barnen blev överlyckliga av att se mig igen. Jag har dock varit så trött på kvällarna att jag inte orkat bry mig om bloggen. Inte funnits någon ork helt enkelt! Inte van vid att arbeta och vara fullt koncentrerad 9 timmar i sträck!

Det tar på krafterna. Mikaela hr varit här och hälsat på en kväll och även Anna. Trevligt! Sedan i onsdags blev vi bjudna på restaurang rumpanbar av jobbet ochman åt en god laxrätt. och drack ett glas rose till det! Toppen.

Ikväll  blir det kanske bio. Jag hoppas på det. Det beror på om Tobbe orkar, för han ska jobba imån och han vet inte om han orkar vara uppe så länge iom att vi går på 9 bion. Jag håller tummasrna i vart fall!

Nu ska jag nog ta en power nap! Annars somnar jag nog på bion :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0