Dagen efter midsommar!

Idag är nog en av de lugnaste dagarna på året. Midsommar dagen och nyårsdagen. Just nu ligger man i soffan och kollar på film och mer än så tänkte jag faktiskt inte göra idag!

Hade en jätte trevlig midsommarafton igår. Ett härligt gäng på Björns landställe som åt sill och potäter. Lekte massa roliga lekar som Jossan så duktigt styrt upp! Jag var grym på godisspottning!
Lite senare på kvällen blev det grillning och efter de mer lekar. På fyllan får man bra ideer och självklart blev det en tur ner till sjön för att bada! Årets första dopp avklarat och varmt var det inte! SPecciellt inte när Tobbe rusade upp efter sitt nakenbad med handuken innan jag han torka mig och regnet börja ösa ner. En huttrande Suss fortsatte kvällen med nya kläder när hon kom upp så de var ingen fara.

Under nattebn slutade vattnet att fungera och det blev lite jobbigt när typ10 bakfulla ville ha vatten! Det var en trevlig kväll iaf och nu sitter man här hemma och kliar sig för jag har nog fått minst 100 mygg/knott bett!



Kommentarer
Postat av: R I T A ♥

Härligt! :D Bara genom att titta på dessa bilder kan jag se att du haft kul :P Jo, min midsommar har varit jättebra! + att brorsan fyllde 10 så vi firade honom lite också ^^

2009-06-20 @ 15:43:10
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0