Hemma hos Mor & Far

Nu är jag hemma hos mamma och pappa på middag! Mormor och morfar kommer om en stund och vi ska grilla här i trädgården! Entrecot med skivad potatis i ugn och sallad! Ska bli underbart gott efter denna arbetsdagen! Har varit outhärdligt varmt ute på skolgården och barnen har legat i poolen halva dagen! jag var allt bra sugen själv att hoppa i!

Tittar på korten från farmors 90års kalas och här får ni oxå en liten titt på hur vi hade det!

Hoppas ni har en fin dag i värmen!


Jag och lillasyster yster


Min underbara farmor på hennes 90 års kalas!


Mingel utanför festlokalen


Jag och kärleken

Kommentarer
Postat av: klara

vilka fina bilder! :)

2009-07-05 @ 22:29:16
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0