Tråk lördagsförmiddag!

Bläää idag är bara en såndär tråkig lördagförmidag som jag bara hatar. Ingen som är ledig och kan leka me mig under dagens första halva. Känner alltid sån press på att alltid hitta på nått kul på lördagar, eftersom det är helg och man vill få ut så mycket av helgen!

Hade velat gå och titta på Tobbes handbollsmatch, men ingen som kunde haka på och det är itne så kul att gå å sätta sig själv å kika. Lite dåligt samvete eftersom jag kanske, under 1,5 års tid som vi varit tillsammans bara vart å kollat två gånger. Måste bli bättring på det där!

Ikväll ska jag å Anna leka igen, men det är itne förens senare.. Va ska man hitta på tills dess? Förslag någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0