Så shopping sugen!

Varför är man alltid som mest shoppingsugen i slutet på månaden när man vet att man inte får shoppa upp de sista slantarna! Speciellt nu när vårkläderna finns överallt ute på stan och man vill bara ha ha och ha!

Och nu hittade jag ännu en ny sida på internet med inrednings shopping! Är så sugen på att förnya lite här hemma, vilket jag iof gjort med den nya hyllan, men jag vill juh ha lite nya grejr jag kan ställa på den!

Dessa fina ljuslycktor hittade jag på Jotex.se men jag får vänta med att inhandla dem!
Visst är dom fina!


      

Kommentarer
Postat av: - Hanna

Jag vet.. Jag vill ha vår nununu! Ser dock rätt hopplöst ut när man kollar ut genom fönstret..:(



Vilka söta ljuslyktor! Gillade kronorna..

2009-02-19 @ 17:24:52
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: sara

Åh jag tänkte också bli lärare men sen visste jag inte om jag ville bli det så jag blev inte det :) jag pluggar på komvux, har planer på o dra till norge nåt år o jobba! Jaa jag vet, vi borde ha en brorsan reunion snart :)

2009-02-19 @ 20:07:45
URL: http://sarath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0