Mysig fredag!

Det blev en härlig stund på stan med Anna och självklart blev det en middag på Stället Paprika! EN egenmixad sallad senare, rullade vi därifrån. Men gott var det. Lite shopping till mig själv, vilket inte riktigt var meningen, men det har en tendens att sluta så tyvärr, även om jag vet att jag bara har 500 kvar på kontot som ska räcka en vecka till, men väntar man kanske rea fynden försvinner!

För det var precis var det var! Ett grymt rea fynd. Jag e faktiskt gansak bra på att hitta sådana! EN svart kjol med röda små blommor på! Måste ta kort på den så ni får se!

AV till Anna bar det efteråt iaf, där vi mötte upp LIna innan vi begav oss för att köpa godis! Filmen vi tittade på var en typisk ungdoms film. Wild child! EN ganska rolig film om en jätte jobbig tonårstjej som förflyttas till internat skola. Helt okej, så den kan ni se om ni gillar den typiska, tjej/ungdomsfilmen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0