I brist på annat

I brist på annat denna lördag, är jag inne och surfar lite på olika inredningssidor. Är nämligen i jakt på en taklampa till vardagsrummet vilket inte är det enklaste! Antingen är som för dyra, för stora, för små, fel färg, ja du vet, finns alltid något som e fel. Men så hittade jag denna söta lampan, som jag vet med mig att Tobbe ändå inte kommer tycka om. Blev så fina skuggor runt om! Jag vill ha en vit lampa! Sen så vill jag ha vita lampskärmar till vår golv lampa, resp fönsterlampa. Men vi va och tittadepå lampskärmar för ett par veckor sedan och bara en skärm kostar juh över 500 kr. Galet!

Denna är från www.inreda.com och kostar 2500! Smakar det så kostar de. Man man kanske göra en själv'? :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0