H&M skorna anlände!

Kom på att jag glömde hämta ut mitt H&M paket som kom igår och med glädjeskutt tog jag mig till affären för att hämta ut de!

FÖrst provade jag de billiga lejongula ballerina skorna! Satt perfekt! Och sedan skulle jag prova dom svarta fiiiiiina skorna, som jag såg fram emot mest. För små! Nej nej nej, så visar det sig att jag fått storlek 38 ist för stl 39! Då blev jag genast lite småbitter! Det var ändå dom jag helst av allt ville ha. Men får skicka tillbaka dom och hoppas på att jag får rätt nästa gång! och att dom finns kvar för den delen! Men det lär dom väl inte göra!

Aja ett par skor rikare och en kofta! Det är itne fy skam det heller =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0