Ett thailands besök i köket!

På den här tiden av året brukar jag inte befinna mig i vårt kalla sverige! Ett thailand besök har det blivit två år i rad och det känns som någonting fattas när man inte är där! Har tyvärr inte lyxen för en gångs skull att ta mig dit, då jag pluggar iår, vilket känns lite små surt!

Så därför tar jag hem thailandskänslan hem i köket och lagar lite thailändsk paneng kycklinggryta!
ååååh så gott det blev! Snabbt och lätt me! Koka ris, tre kycklingfileer hackas i småbitar, steks, i med färdig krydmix från santa maria och en burk cocosmjölk! Voila! Så har thailand kommit hem på besök! Underbart!



Kommentarer
Postat av: Anonym

det var sådär gott. smakar konstig citron.annars var det helt ok. imån skall du laga korv stroganoff. Det ser jag fram emot!

2009-02-18 @ 21:19:17
Postat av: Emelie

Haha taskig kommentar ovan "smakar konstig citron" kan man gissa att de e tobbe:P Vill me ha thaimat=)

2009-02-18 @ 21:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0