En ledig onsdag!

Visst är det härligt att plugga när man har lediga dagar lite då och då? Skulle blivit en liten tur på stan med Frida men det blev de får vi skjuta på pga att Sofia ska in och föda så frida ska vara barnvakt! =) Spännande! Hoppas att förlossningen går bra!

Får passa på å umgås lite med Tobbe nu på morgonen eftersom han är hemma på dagen, då han har jobbat natt även denna natten. Han sitter klistrad framför skidskyttet som jag verkligen inte förstår, hur man kan tycka det är kul! Men snäll som jag är försöker jag hänga me lite. Man får väl låtsas att man är itnresserad iaf ;)

 SKulle behöva åka iväg och köpa en hylla till badrummet, men Tobbe klagar på måndadens ekonomi och säger att vi får vänta en vecka med det. Är det inte jag som är student och har dåligt med pengar? Ändå har jag mer över denna månaden! Kors taket! Jag är ändå ganska grym på att hålla i pengarna då och då!

Kanske blir till att åka till pappas jobb och låna en skruvdragare?`för att sätta upp hyllan vi köpte för typ ett halvårsedan, men inte fått på plats pga brist på skruvdragare!

Är det någon som har nått annat kul på g så hänger jag gärna på! Det lär ändå inte bli så mycket plugg gjort idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0