Teater planerings dag!

Idag har vi haft en heldag med vår sagoprojektsgrupp och det börjar arta sig inför våran teater föreställning som kommer att ta akt andra veckan i januari! Ska bli riktigt roligt! Just nu är jag heelt slut och skulle egentligen vilja lägga mig ner och sova en stund, men måste försöka få i ordning min bild inlämning!!! Grrr blir galen, jag hamnar hellre här än att plugga på den! farligt! Ska iaf snart iväg med lillasyster och kolla på när Tobbe spelar match kl 19! Får vara där och stötta dem nu efter så många förluster ;)

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-17 @ 03:13:42
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0