Jullov i tanken, motivation i papperskorgen!

Jag har personligen gått på jullov!! Jag har ett arbete kvar som inte alls är klart och jag börjar få lite smått med ångest när jag tänker på det men mina tankar och min motivatio har verkligen gått på jullov i förtid!? Jag är nog inte den enda som känner så såhär i sluttampen innan jul jag jag tänka mig! När amn har så få dagar kvar borde man juh tänka, jag är snart klar, jag är snnart ledig kämpa på!! men näää det går bara inte. Har precis trykt i mig en paradis pralin (jooo vi har öppnat en ask innan jul) och funderar över vad det finns för roligt här hemma att hitta på förutom  att plugga. Allt är roligare! Man ksnke borde städa, putsa sina smutsika skor, sortera kläderna i garderoben istället? eller så kanske man faktiskt bore plugga??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0