På bra humööööör =)

Just nu är jag på sådär bra humör som bara jag kan vara ;) lyssnar på Girls just wanna have fun och vem blir inte glad till den låten? =) Lagar lite krögar pytt till middag här hemma, nått bra ska man juh göra för sin älskling när han har jobbat och slitit hela dagen! Då kan maten få stå på bordet när han anländer så blir även han på bra humör!

Var inne i stan en sväng med söta Anna. Lite shopping blev det allt, trots att jag trodde att jag aldrig skulle få komma ifrån alla sport butikerna ;) Anna var i stort behov av en sport BH innan hon åker iväg till Hawaii =)  jag är mycket nöjd med mitt inköp iaf och det tror jag även Tobbe kommer att bli hehe.

Näää nu måste jag kolla in Pytten så jag inte bränner vid maten, det vore ingen höjdare!!

Seee yaa!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0