Heeeej igen!

Hej igen bloggen! Nu tror jag att jag är tillbaka! Har haft en underbar semester och jag har ännu några dagar kvar som man ska försöka njuta av så mycket det bara går. Jag har inte haft någon vidare motivation till att skriva här på bloggen under sommaren, det har funnits så mycket annat att spendera tid på!

Började semestern med en jätte härlig vecka på Korfu! Trevligt sällskap, härliga kvällar på balkongen och god mat, goda drinkar och mycket sol coh värme!

Det är tyvärr verkligen den enda värmen vi har fått under semester så är himlans glad att vi tog intiaivet till denna lilla resan. Några dagar i sommarstugan med mamma och pappa blev det med Samt en tur till liseberg och ett besök på Bohus fästning. Några härliga drinkar på avenyn samt en oförglömlig U2 konsert! Så vad har ni haft för er?

Här får ni en liten sneack peak på min semester i bilder!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Härliga bilder. ^^

2009-08-11 @ 14:57:16
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0