Utflyktsdag!?

Det är helt ofattbart va fint väder det är ute! Blir lika lycklig varje dag när jag vaknar av att solen skiner mig i ansiket även om man vaknar alldelles för tidigt!

Idag var det tänkt att jag skulle ha en föreläsning, men de senaste har vart så fruktansvärt tråkiga, så jag kollar upp faktan på nätet ist'ället sedan och tar mig en ledig dag ist! Busigt! Men jag har inte gjort så en endaste gång denna terminen så va fan. Det blir en utflyktsdag med Jossan och Frida. Har ingen aning va de blir för utflykt men utomhus vill man juh var iaf så man får lite sol på näsan! Nån som har nått förslag på bra utflykt i göteborgsområdet??

Man skulle kanske kunna åka till havet men de blåser så mycket där oftast å då är det inte riktigt lika skönt! Såfort vinden är i farten märker man att de faktiskt bara är vår och itne sommar än!

Va ska ni  göra idag?

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Tänk va solen gör för våra sinnen :) underbart

2009-04-17 @ 13:28:25
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Madde

Hejsan, tyvärr missa du något föreläsningen i fredags var sjukt bra.. Lätt den bästa hitills.. Men de var mpnga som inte var där.. Hoppas du haft/har en bra helg! Du är väl fortfarande på att festa på fredag? Tänkte kanske kan grilla och så innan. :) Kram

2009-04-18 @ 19:15:20
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0