Träning och stuvade mackaroner!

Då har jag varit duktig idag och tog mig .....otroligt nog... till gymmet! Blev ett härligt aerobicpass, med massa studsande och dansande, så nu är jag lagom möör i kroppen. Det är så skönt efter man har tränat och står i duschen och känner sig sådär stolt över sig själv att man faktiskt gjorde de. Jag har juh tyvärr inte varit den största träningsnarkomanen men nu kanske man ska ändra på det!

NU ligger jag utslagen i soffa noch tittar på äntligen hemma med magen full av stuvade mackaroner och stekt falukorv som tobbes mormor lagat. Mums!

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

det är så kul att träna:)

sv: tack jag har gjort den själv:)

2009-04-07 @ 20:40:16
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0