Snabba cash som Film

Det är nog inte många som missat denna undebara bok som är skriven av Jens Lapedius! Den handlar om JW och hur han försöker anpassa sig till bratsen i sthlm och börjar sälja knark för att hålla stilen och få råd att leva med överklass killarna! Den är så himla bra och imorse läste jag i Metro att filmen håller på att spelas in och är färdig till 2010!

Jag ser med spänning fram emot filmen och hoppas verkligen den kan leva upp till mina förväntningar för dom är ändå ganska höga! Filmerna brukar oftast inte vara lika bra som böckerna, men jag hoppas på att filmen gör boken rättvisa!

Här är en av de första bilderna ur filmen och är lånad från aftonbladet.se


Kommentarer
Postat av: Linda

sv; Det är bara att hålla tummarna nu. Hade varit jätte kul om man kom in =).

2009-04-14 @ 17:05:58
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0