Skola och sedan landet!

Nu ska jag strax stänga av nyhetsmorgon och bege mig till skolan! Har heldag idag vilket hör till ovanligheterna. Förstår inte riktigt varför man lägger de på skärtorsdagen egentligen men ja, så är det iaf. Har packat väskan full med myskläder, för efter so´kolan bär det av till halmstad till min underbar sommar stuga. Ska bli skönt att åka bort tillsammans med Tobbe och bara mysa, ta långa promenader med Annie (Tobbes föräldrars hund) Kanske ta en sväng i stan, käka påsklunch och grilla på altanen. Åhhh de ska bli underbart!

Det ska juh bli fint väder under helgen så det kommer nog super. Kanske man kan ligga på altanen och sola och läsa en bra bok!? 

Ni får ha en trevlig påskhelg! Det ska jag iaf ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0