Renoverings planer

Jag och Tobbe har än en gång pratat om att faktist ta tag i vårt så länge planerade projekt att måla om här hemma! Jag är sjukt sugen på lite förnyelse här hemma, men jag har så svårt för att veta va vi vill ha egentligen. Vill man ha en modern tapet som man tröttnar på om ett par år, eller ska man måla det enkelt vitt som fungerar till allt. Ska man ha en fondvägg i nån rolig färg. Jag vet inte riktigt vad jag vill! Tittat runt lite på nätet och det finns så många olika inrednings sidor med tapeter och färger. Jag har en tanke om en mörkgrå färg i sovrummet, men då tror jag det skulle bli för mörkt, men kanske en mörkgrå fondvägg? Då är frågan bara vilken :S Jag känner mig lite smått förvirrad i färg och tapetträsket!

Jag har en bild av en mörkgrå vägg med svartvita foton på med vita ramar?  kanske kan va fint och så kan man ha prydnadskuddar och andra tillbehör i nån kul jätte rosa färg eller nått.

Vardagsrummet vill jag nog ha väldigt ljust, kanske med en fonfvägg med stormönstrat, eller en vägg dekoration i form av en träds siluett? Tjaaa vi får väl se...


Nu ska jag sova så man kan plugga lite mer imån! Gonatt å sov gott!


Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe om jag pratar om att måla om så gör jag det direkt, jag ör sån .. de hinner aldrig ens bli en diskution om det hela

2009-04-22 @ 22:47:32
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0