Lördagen i bilder!

Idag är det måndag igen och jag har varit en dålig bloggare i helgen! Har juh funnit s så mycket annat kul att göra och man vill juh vara ute i de underbara vädret så mycket man kan iaf! Nu har jag ändå lyckats lägga in bilderna på datorn. Min kära syster fixade till datan så nu kan ja ansluta kameran vilekt betyder bättre bilduppdateringar!

Innan fick ja lägga in dom på tobbes dta och skicak dom till mig via msn. lite små jobbigt men jaa...

Dagen i sig har varit låång, men itnresssant, den andra delkursen verkar faktiskt ganska intressant! Hållbar utveckling. Javsst sånt ska man lära sig som lärare! De ni!

Här kommer iaf några bilder från lördagen!


Här är bara några bilder! Blev många fler!
Kul kväll med 3/6 delar av basgruppen ;)


Kommentarer
Postat av: Jasmina (Jasse)

Sv:Jo, jag undrar det med...hmm....det ser äkta ut, men man vet ju aldrig.



Kram =)

2009-04-27 @ 20:27:40
URL: http://icebeauty.blogg.se/
Postat av: Ävelicious

ja det skulle kunna vara så :)



kolla gärna in och säg vilken tröja från Gina som tilltalar dig mest :)

2009-04-28 @ 00:03:14
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0