Lindex

I mitten av allt pluggande ( man måste juh ta lite pauser då å då) kikade jag in på lindex hemsida och dom har faktiskt en hel del söta grejer, Dessa två längre skjortor/blusar/tunikor är super söta, undrar vilken man skulle välja?! Klänningen är inte heller fy skam en härlig sommardag på stan!

Dom översta solglasögonen är juh underbara, precis sådanna som var poppis på mamma för en massa år sedan ocg jag tror till och med hon har ett par äkta svarta sånna bågar hemma?! Ska hem och rota i lådorna någon dag! Men de ska jag allt införskaffa! RIktigt studentpris på dom! 50kr! Rena rama rånet. Det är ingen ide för mig att lägga mycket pengar på ett par solglasögon för jag slänger dom i väskan och dom blir repiga och går sönder inom loppet av en sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0