Jehoooo! Tentan inskickad!

Då var man uppe kl 7 imorse för att skriva klart det sista på hemtentan. Det var en fråga som var jäkligt lurig och jag vet inte alls om jag har gjort rätt, men det är väl inte hela världen om man skulle få komplitera nått! Strunt samma! Nu är den inskickad iaf och en sten har lättat från mitt hjärta! Jehoooo!

Idag ska jag och Jossan in till stan och shoppa! Jehoooo igen! Det var s¨å långesedan jag gjorde de eftersom mina pengar typ tog slut efter halva månaden nu i april. Får lära mig att inte shoppa så mycket i början av månaden så man itne har nått kvar! Men men. Det ska bli kul iaf! Hoppas man hittar nått fint! VIll ha nya våriga kläder!

Nu ska jag göra ett glädje skutt, dagen kan inte börja bättre!

HA en fin dag alla mina söta!!! Puss å kram vi kanske ses på stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0