Inte en blund

Åhh va jag har sovit dåligt inatt, det gick bara itne att somna igår! Så har T legat och huffat å puffat på mig hela natten, jag har kanske sovit max 30 minuter i sträck! resten va tiden har ja sovit fem minuter vaknat, sovit fem minuter vaknat. Eller det känndes så iaf! Så när kl ringde kl 7 var jag helt slut! Men en dusch på de så har man piggnat till något iaf!

Idag har vi heldag i skolen och det var längesedan, först har vi ett seminarium på boken på 120 sidor vi skulle läst till idag, som jag har läst 40 på! Och efter det har vi en föräläsning om ADHD tror jag. Det ska bli riktigt intressant iom att jag har jobbat med barn som haft de. Nää nu ska jag titta på nyhetsmorgon lite innan ja går för boken orkar ja inte fortsätta me!

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

mysig blogg verkligen :)

2009-04-01 @ 09:07:18
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: Michaela

Har du hunnit lura/bli lurad något ännu? ;)

2009-04-01 @ 11:11:53
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0