Godmorgon tvättdag!

Det är tisdag och solen skiner INTE! Kors i taket! Man hr blivit så van vid det underbara vädret att man nästan glömt bort hur det är när det inte är sol!Men lika bra att det är kasst väder nu på morgonen för jag ska tillägna min lediga dag åt tvättningen! Jodå, det måste juh göras de me! Ganska så tråkigt då man inte kan göra så mycket annat under tiden uan att vänta. Ska nog läsa lite mellan varven. Har börjat på en ny bok jag lånade från Anna. Så den ska jag nog roa mig med!

Har även varit duktig och dammsugit lite idag. SKulle byta sängkläder och där fick jag mig en liten överraskning då Tobbes duntäcke gått sönder och jag hade dun över hela golvet i sovrummet! Så de var bara att ta fram dammsugarn!
Hade man haft nål och tråd hade man kunnat vara så duktig att man kunde lagat de, men sånt har jag inte hemma! Måste införskaffa nål och tråd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0