Då var dag ett snart avklarad

Då var dag ett av pluggandet nästan avklarad iaf, det är fruktansvärt segt och det går långsamt frammåt. Jossan har gett mig en morot! Är jag klar till på fredag ska vi åka till stan och då ska jag allt tillåta mig själv att shoppa lite! Så imorgon ska jag kämpa för att bli klar! Nu har man bara det svåraste framför sig!

Har varit fruktansvärt tråkiga inlägg idag men de e bara för att man itne haft så mycket tid eller ork, när man pluggar hela dan.

Nu ska jag strax till tvättstugan och hämta tvätten. Jehooo.

Kommentarer
Postat av: Madde

samma här ska också iväg och shoppa på fredag haha..

2009-04-22 @ 20:37:05
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0