Underbart höstväder!

Imorse vaknade man av att solen lyste in i sovrummet kl 8 på morgonen och en pojkvänn som studsar in i sängen och masspusar mig! Finns det ett bättre sätt att vakna på? :) Tyvärr blev det inte ett långvarit söndagsmys då Tobbe skulle börja jobba kl 9 på en söndag... Jag är inte avis på honom.

Himlen utanför är klarblå och luften är sådär bitande kall, precis så friskt och skönt som det ska vara på hösten! Nu ska jag strax ta buss å spårvagn hem till mina kära föräldrar för att hämta lite höst och vinter kläder för snart är det dags för myskläderna att komma fram ur garderoben som man gömt undan under så lång tid!

Nu är jag riktigt redo för hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0