Sorgens dag...

Idag ringde tobias när jag var på jobbet och det första han sa var!

-Vi måste nog avboka resan, jag har fåt sparken!
Min första tanke var, nej nej nej, jag som sett fram emot den så länge!
Min andra tanke var, stackars tobias, varför bryr jag mig ens om resan.
Men klart man blir besviken, men enr esa kan man alltid köpa sen. Kap verde försvinner inte direkt!

Sen pratade jag med min favorit angela på jobbet.
-Jag är ledsen, vi kommer antagligen få avboka våran resa för tobbe har fått sparken.
ANgela: Jag är oxå ledsen... ja fick precis reda på att en av mina bästa vänninor omkom inatt, sa hon med gråten i halsen. Hon hade precis fått beskedet och suttit och gråtit i över en timma.

Plötsligt känndes resan och tobbes uppsägning som en liten piss i sjön! Ett nytt jobb kommer alltid och en resa är bara vardagslyx i ett redan så bra liv! Man ska vara glas så länge ma är frisk och alla man känner är friska! Visst är det jätte tråkigt att Tobias har fått sparken, men det är absolut ingenting jämfört med de!

Tänker på dig angela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0