Magsjuka barn!

Nu är man på jobbet och det har varit en riktigt lugn och härlig förmiddag. två barn av fem är hemma idag så vi har varit en liten klass idag. Perfekt start på veckan. I klassen mitt emot blir det liv, magsjuka barn!! Om dom spydde eller om de kom andra vägen är för mig ännu okännt men frågan är om man vill veta?

 Det börjar bubbla sådär lite suspekt i allas magar och personalen trycker i sig vitpeppar korn i hopp om att den gamla skrönan faktiskt fungerar mot just magsjuka. Inga vitpeppar för min del men jag har klarat mig så många gånger innan utan... Men det är inte svårt att faktiskt känna efter en extra gång va de e som har för sig i magen, är de pågång är det inbillning? vem vet?

Det återstår att se! Magsjuka.... nej tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0