Höstprommenad

Imorse tog Tobias och jag en härlig höstprommenad i det vackra vädret. Mysigt att bara strosa runt bland löven och titta på folk som fixar det sista i sina trädgårdar innan vitern besöker oss. Jag föreslog att vi skulle hoppa över ett staket in på en dagislekplats för att åka lite rutshkana, men tobias var inte så sugen ;) kände mig litesådär höstbusig.

Sedan blev jag upphämtad av mor och far för en liten utflyckt till freeport. Dom har inte mycket bra grejer där! Kasst kasst kasst! Det enda som inhandlades var mat på mc donkan och den betalade jag itne ens själv så det blev en billig shoppinrunda ida.. men tur var väl det eftersom jag inte har så mycket pengar till det kvar!


Men om en vecka kommer lönen, då kan man unna sig ntt nytt igen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0