Helgens haverdal

Jag har juh helt glömt bort att skriva om helgens händelser. I fredags var jag på en sjukt trevlig afterwork och det slutade med att jag och Helena stannade sisst och jag var inte hemma förens runt halv ett! Det var inte riktigt meningen och Tobbe undrade nog varjag var när man ringer runt tio och säger att man snart är hemma.

Seg som satan dagen efter när det bar upp tidigt för att åka till landet med Larsa och Jossan men jag klarade det hyffsat bra trots lite för mycket vin dagen innan. En härlig dag med lunch och shopping i halmstad i strålande solsken och en promenad till stranden, för att sedan avsluta dagen med några parti yatzy, ett parti monopol, många omgångar av rummy och en underbar tacos middag!

Mycket bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0