En dag på stan

Idag var man uppe tidigt för att tillbringa en dag på stan tillsammans med frida! Har inte mycket till pengar att shoppa för men nu när det är rea får man väl passa på att kika lite iaf. Man kanske hittar värsta klippet.

efter ca fyra timmar i stan, ett antal besök i olika secondhand butiker, lite sushi och lite ondare i fötterna kom man hem med en skinjacka från h&m och skissblok samt pennor för att utveckla min kreativa sida.

Några hundralappar fattigare men materiellt rikare... och  trots att man bara har1500 kvar på kontot tills lönen i juli är  jag nöjd och lycklig. Vem behöver mat när man har en ny skinjacka och ja kan måla mig en hamburgare i mitt nya skissblock!

Smala sussi here i come ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0