Fredag!

Idag blev ja som vanligt väckt av min morgonpigga pojkvän! Förstår inte hur man kan vara så pigg och gå upp runt kl 8 varje dag på semestern! Men japp han fick upp mig ur sängen och ut i gångspåret även denna dag. EN lång härlig promenad på över en timma upp till härlanda tjärn. Mycket trevligt med lite frisk skogs luft!

Sedan kom tobbes mamma förbi för att hämta bilen som vi fått låna och där gick ännu en timma och nu ska jag alldelles strax åka in till stan för att göra det jag tycker om allra mest!

Äta sushi! jag får inte nog av dessa läckerheter och inte nog med det! Häromdagen såg jag till min förvåning att dom ska öppna ett sushi ställe ca 50 meter från våran ingång! gissa om jag blev lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0