Hemma dag med svullet öga!

Vaknade imorse, redo att gå till jobbet och faktiskt ganska pigg mot var jag brukar vara!
Tittar mig i spegeln för att se hur mitt svullna öga mår! Jävlar vilken Chock! Ett gele öga stort som en biljardboll!

Holy mama! Det blev till att stanna hemma idag. Kan juh inte gå till jobbet med endast ett öga. Har en gul härlig salva som ja får smeta på och det har blivit lite bättre under dagen, får hoppas det gr åt rätt håll!

Dagen har jag hunnit med lite vettiga saker iaf.

Jag har:

-Skrivit ut Reseguider!
-Planerat Dubai vistlesen dag för dag, vilka aktiviteter som ska utföras osv :)
-Blandat mig en härlig hallon smoothie
-Tagit en dusch
-Ätit lunch....
.......

Jaa väldigt stressig dag hemma men allt tar lite extra tid när man bara har ett öga!
Får hoppas ögat blir bättre under morgon dagen så jag kan gå till jobbet på onsdag. Vill juh itne skramma iväg mina små barn!

Nu lagar älsklingen min, spagetti å köttfärssås, ska bli mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0