Frukost på sängen!

Då till slut lyckades man krypa upp från det varma täcket och tryggheten i sängen för att göra sig lite frukost. Inte ska man juh svälta när man e hemma frå jobbet!

En stor kaffe latte, två mackor med kalkon, samt en skål med youghurt(hallon bojsenbär) och kellogs special K!

Jag tror nog att jag står mig ända fram till lunchen?! Eller va tror ni?

Och inte nog med den härliga frukosten, varför gå upp när man kan krypa tillbaka till värmen under täcket, med datorn i knät och en härlig frukost på sängbordet! Det är äkta vara hemma och mysa dag idag! Kancke ska man var duktig att gå ut i det fina vädret med och ta sig en härlig promenad?! Varför inte :) Det är juh bara ögat jag har ont i inte kroppen! Sen i emiddag bär det av hem till josefin för lite mys och fika :) härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0