Att återskapa en dröm!!!!! Drömmer jag sanndrömmar?

Inatt väckte Tobias mig mitt i natten
"Lago,du ligger och skrattar, varför skrattar du?"

Och inte undra på att jag skratta när man hade en så underbar dröm! Att vakna av en dröm då man befinner sig i fullständigt lyckorus, så att man till och med ligger och skrattar i sömnen! JAg ville inte vakna upp!

JAg drömmer att jag sitter med familjen nere vid vardagsrumsbordet och skrapar lotter... visst det e väl inget speciellt, men helt plötsligt när vi är som mest upptagna av våra lotter reser sig mamma upp och skriker!
-Jag vann, jag vann! Vilken glädjeyra! Hon visar oss lotten som visar 10 miljoner!!! Vi alla hoppar runt i extas och glädje och kramar om varann! och plötsligt vaknar man upp ur den underbara drömmen av att tobias väcker mig!

Jag ville inte vakna! Hehe... Tanken slog mig då att tänk.... tänk om det skulle vara så att jag drömde sanndrömmar! Gick och tänkte på drömmen hela dagen idag och efter många om och men bestämde sig jag och syran för att åka ner till stigs center och lösa in några lotter med vinns vi hade liggande och köpa nya för pengarna och testa om drömmen verkligen var sann! VA skulle vi ha att förlora... bara vinnst pengarna men vadå, det blev juh så himla spännande!!!

Syrran och jag tog bilen ner med lite överskotts energi och pirr i magen kl 22.00 för att köpa lotter haha låter nästa som en konstig tvångstanke!

Kom hem, placerade alla så som de befann sig i drömmen! Mamma och emelie  sittandes på golvet framför tv:n och jag och pappa i soffan. Sedan började vi skrapa! 7 st hade vi tillsammans at skrapa och spänningen var olidlig!

Lott efter lott efter lott, och plötsligt händer det som jag aldrig någonsin skulle hända!!!

Jag VANN!!!! inte 10 miljoner men 200 000!!!!! Hur fan är det möjligt!!! Helt galet!!!! Kunde inte tro mina ögon!!
Helt sjukt läskit att man drömmer sanndrömmar! NU ska det firas!!!! här får ni bildbevis oxå om ni inte tror mig!!

image20

Så det var värt ett försök att köpa lotter Eller va säger ni?!

Nää jag vann faktiskt inte på någon av lotterna men photoshop kan snällt hjälpa en på traven att låtsas hehe ;) hoppas inte ni blev allt för lurade! :)

Puss på er! :)

Kommentarer
Postat av: Maian

Vilken härlig dröm, vilken jäkla röta! Det är sånt där som alla går och fantiserar om - kan bara säga GRATTIS!

Och tack för att din historia fick mig att le!

2008-01-09 @ 23:12:54
URL: http://maian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0