Året som gått....

Ja nu har man tagit sig lite mer än en vecka in på det nya året och undra hur detta året kommer att se ut! Bättre eller sämre än förra? ingen som vet.

Förra årets höjdpunkter va var då det? Blev jag någe rikare på upplevelser eller i plånboken?

Kärleken är något jag numera är rik på iaf! Att jag träffa min fina tobias var bland det bästa som hände förra året!
Att man kunde bli så kär!

Min härliga resa tillsammans med maria och josefin är även den något av det bästa med året även om det inte riktigt blev som man hade tänkt dig, men de bra minnerna är det jag minns och väljer att helst komma ihog!
Vilka härliga platser man besökte, roliga människor man träffade, konstiga situationer man lyckades reda ut, skumma kvarter man bodde i, härliga utflykter man gjorde och så himla god/mindre god mat man åt!
EN resa som innehöll det mesta av det bästa!

Midsommarafton vaar även den en mysig och minnesvärd midsommar trots att vi tjejer hade däckat innan 12 :P inte lätt när manbörjar dricka redan vid 2 :P Badet i sjön var årets bästa bad! naken bad med tjejerna är inte fel ;)

Festerna på trädgårn förgyllde våran regniga sommar och trots ösregnet kunde man njuta av kvällarna på uteserveringen under tacket till galen shlager! Och det var juh även dom festerna som gjorde att man träffade kärleken ;)

Detta var kort men gott mina årets höjdare!
Nytt år nya möjligheter och upplevelser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0