Dubai närmar sig med stormsteg

heregud va det börjar närma sig nu! Bara en liten fjuttig vecka kvar och bara 4 arbetsdagar innan man har semester i 48 dagar! Längtan är stor och resfebern har krypit sig ut i varenda liten ådra i kroppen och sitta still är inte ett alternativ just nu.

Börjat packa väskan och nu är alla kläder som ska med nere i väskan, bara skor och necessär kvar att packa ner, men det är ett himlans projekt att välja ut skor så de skjuter jag på lite till nästa vecka :P

Härliga lingonveckan nu och det har satt känslorna på fnurra haha, så känslig man kan vara, spenderade en halv kväll åt att sitta och gråta för att man ska åka iväg så länge från mina älskade och när tobbe var så söt och gullig blev jag bara ännu ledsnare haha, inte är det lätt när man e överkänslig haha! dagen efter var ja lika exalterad för resan som jag borde vara :) Inget å vara ledsen för, alla finns kvar när man kommer tebax å då e de välkommen hem fest? :D

helgen ska ja försöka dra ihop en liten förfest på lördagen. Måste juh g ut en sista gång innan jag åker! vart ska man gå? nått förslag någon?

Nu ska ja kopiera försäkringspapper och pass :P Kul va?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0