Stan marathon! :)

Idag blev jag väckt kl8:30 av en ,som vanligt, morgonpigg tobbe, pussa krama och i princip hoppade på mi för tt få mig att vakna!

-Gå upp nu lago! Vi ska in till stan idag!

Upp gick jag och en timma senare var vi påväg in mot staden. Nu har man nästan alla klapparna klara, bara till pappa kvar! Skönt. Sedan gick vi för att byta den fina skjortan som jag köpte till tobbe i födelsedagspresent som självklart var för liten runt överarmarna. KAn man banta bara överarmar? Men han fick valt en fin levis skjorta istllet som var på rea och en jätte fin Paul Smith halsduk som han blev mycket nöjd med :) Så det blev bra tillslut det me!

Hem och vila i 2 timmar och sova bort min huvudvärk och nu ska jag in till staden igen med lilla fia som är på besök i vår stora stad! Mys! Sedan ikväll blir det party! Jehooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0