Färg, penslar och en jädra fantasi!

För några veckor sedan fick jag mig en ide! Jag ska börja måla! Visst att jag alltid tyckt om att måla och rita osv, men aldrig gjort något seriöst utav det. Så iväg bar det på en liten roadtrip till ullared. Jo visst, ullared, ni hörde rätt! Dom säljer nämnligen väldigt billiga taveldukar, oljefärg och penslar där, inte för att det är utav bästa kvalite men en bra start iaf! Man får inte vara kräsen i början av sin kariär! Så efter att ha trängts bland tanter och gubbar hade man en bra startupplaga för att börja min kariär som konstnär!

Oj oj lättare sagt än gjort, när ja kom hem rev ja snabbt av plasten på dukarna för att börja mitt nya projekt men sen hände inte mycket mer! Inspiration! Man behöver inspiration för att börja! där satt jag och visste inte va man skulle skapa förnågot av alla sina nyköpa penslar och oljefärg! Lättare tänkt än gjort, men tillslut började man kladda och kleta. Efter att fått färg över hela händerna, lite på golvet och självklart i håret, så hade man tillslut  målat sig några grejer. Men va ska man nu göra av den!?

image7

Så är du intresserad av lite personlig konst så är det bara att hojta till ;) Jag målar efter era önskemål för att anpassa efter smak och inredning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0