Ut på vägarna!

Ja, det där med övningskörningen är ett projekt som aldrig verkar ta slut men nu börjar det sakta men säker ta sig frammåt! 4 år efter att man inskaffat lämpet är man äntligen igång på allvar! Nu ska det tas körkort!

Även om jag vet att ja faktiskt kan köra helt okej i trafiken nu, är jag lika nervös varje gång jag sätter mig bakom ratten. Det har väl iof sina orsaker efter att ha varit med om den traumatiska nära-att-köra-in-i-skyltfönster-händelsen! Haha men den är nu dags att komma över det en gång för alla och sluta skrika

- PAPPA! NEEJ DET BLEV RÖDLJUS JA KOMMER INTE KUNNA STARTA UTAN ATT FÅ KÄRRINGSTOP!! ( den där förbannade kopplingen går mig på nerverna!
 
Körde faktiskt runt halva hisingen idag, bort mot älvstranden! Det är grejer det! Kanske inte för en med körkort men för lilla mig är det grymt!

Trivs mycket bra i den lilla Forden som jag och anna döpt till det passande namnet Snorkan (hon ser lite uppnosig ut lilla Ka:n) och lika liten och tuff är jag bakom ratten! We make a great team! ;)

Nu ska man även boka teoriprov så har man inget val, utan måste ligga i med att köra! men sen att mitt lämp går ut i februari, jaa det är ett annat problem man får kolla upp!

Hoppas ni haft en trevlig helg! Det har iaf jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0