Och så blev helgen....

Oj oj vilken kväll det blev för Wiwwi och mig i fredags! Det blev lite minglande på fabians fest, innan vi drog uppåt mot avenyn för lite mer fart i luckan! Till bryggan bar det och där var folket lika fulla och odrägliga som vanligt men va gör de när man bara vill dansa och ha lite skoj!?

image10


Två timmar senare, hade man dansat till både carola och YMCA, hittat en tjej på toaletten som höll på att drunkna i toalettholken, och pratat gamla minnen med gamla vänner bar det av för lite föda innan man skulle ta taxin hem.

PÅ burgerking var det som vanligt knökat med fulla människor och det var nog de roligaste 30 minutrarna på hela kvällen! sen åkte vi taxi hem med Rrrrad.


Dagen efter hade jag förväntat mig att vakna upp med en rejäl bakfylla och huvudvärk men konstigt nog var jag pigg som en mört och troligen lika ovacker som en! Till allum bar det av med min lilla syster yster för lite shopping!
En ny yber mysig vinterjacka kom väl till pass nu när vinter närmar sig med 7milakliv.

Då var det nu söndag och vi har återgått till vintertid, och trots att man fått en timma helg extra har den gått alldelles för fort! Men det brukar ju alltid helgerna göra.... eller hur?


Kommentarer
Postat av: swahn

DRIIIIIIICK

2007-11-04 @ 20:12:44
URL: http://blogg.kaffepengar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0