Denna hösten I LIKE!

Ibland är man i sitt funderar esse. Speciellt på söndagar, i november när det är trist och kallt utanför mitt fönster, och man har tända ljus omkring sig och lyssnar på den där musiken som får tankarna att fara iväg till en högre våning.

Kom på mig nyss att jag ännu inte fått den där höstdeprisonen som så lätt kan smyga sig på i samma takt som dagarna blir kortare och mörkret tar över sveriges skogar och mark. En av anledningarna (Den största) är att jag denna höst har någon att dela alla mörka kvällar och nätter tillsammans med. Någon att mysa med framför tv:n och som värmer mig när jag e frusen.

Samt mina underbara, fin fina vänner som får veckodagarna och helgerna att springa iväg i ilfart mot våren genom att alltid hitta på något skoj, mysa på stan med en fika eller bara ligga hemma hos någon och tjöta hål i huvudet på varann om allt och ingenting. Det finns alltid nått att göra för att fördriva den sega höst tiden med.

En annan anledning är att jag har en resa till värmen att se fram emot som lyser upp långt där borta i tunneln och får vintertiden att kännas såpass mycket kortare. Så är man hemma sedan lagom till våren i april!

Denna hösten I Like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0