Så var julen över!

Nu har jag varit dålig på at skriva här igen. Men så konsig är väl egentligen inte de nu under jul stressen när man har så mycket för sig och knappt hinner med hälften! Nä så farligt har det ändå inte varit.

Julafon var mysig som den alltid brukar vara, risgrynsgröt på morgonen, och sedan kom släcken vid halv tre så man ine missar tradiionen at slaviskt följa kalle anka, och för att inte tala om "KAn du vissla johanna" underbar film!" Berra är en fin kille han. Sedan var det mat, mat och åter mat innan man får börja riva av pappret på paketen!

Hade bara önskat mig en sak i år, vilket var en hårtork! den ficck jag dock inte men en massa andra fina paket.
Ett väldigt fint halsband, strumpor,trosor, drinkglas, två veckors betalt boende i thailand samtt en liten hög med rese pengar av mor och far, fina vinglas av min kära syster och av Tobbe fick jag en perfym med tillhörande lotion och ett par börn borg trosor. Mycket nöjd måste jag medge att jag är :)

Juldagen till ära, ägnade vi troligen 90 % av våran tid till Tobias mest omtyckta julklapp GUITARR HERO!
Vi spelade och spelade och åter spelade innan vi vid 18 tiden tog tag i våra liv och lagade lite tacos innan Frida och Tottis kom över och då fortsatte vi spela!

Guitarr hero är vår nya drog.! och det roligaste är juh at jag e bättre än Tobbe på det! Haha I ROCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0